Post by tingvinglilaces on Mar 1, 2022 6:59:01 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka pengarna ▞▞▞
▞▞▞ Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon 2022 version ▞▞▞
Tråkigt komplicerat
Spelet är riktigt roligt men du bör VERKLIGEN lägga till en knapp på 25, 50 eller 100 % mer eller mindre. Det skulle vara lättare att justera priserna.
Bra spel, jag hoppas att du lägger till några funktioner
Spelet är coolt men svårt att tjäna pengar. Två saker som jag hatar och fick mig att hata spelet och ge det 3 stjärnor. 1- automatiskt ändra värdet när en kund säger att det är ta eller jag ska lämna, deal. Många gånger köpte jag av misstag eftersom jag satte ett värde och slog V för att bibehålla det värdet och sedan ändrade spelet det av sig självt.. 2-tvingad satsning med nästa ägare.. Vissa satsningar som att ha episka, sällsynta , legendarisk, etc och du kan inte säga nej.. du är tvungen att acceptera. Det finns små saker men vid det här laget..
เกม ขับ รถบัส: ขนส่ง รถ ทัวร์ RPG lsaa
Det är ett ganska bra spel, du måste recensera det. Det är lite komplicerat men om du gillar pantbanker eller pokerspel kommer du att älska det.
Bra spel, mycket roligt. Till en början svårt att få bra kassaflöde men när du väl gör några bra affärer börjar pengarna strömma in.
Jag är fast. Jag gillar dock inte alla dialogalternativ. Det verkar som om du väljer fel du är skruvad.
Jag gillar det här spelet väldigt mycket och det är beroendeframkallande och roligt. När online tittar på annonser ger pengar och offline inte har denna funktion. Det har stor potential att bara bli bättre. Skulle vara coolt om det också fanns ett auktionsalternativ där man kunde bjuda på lagergarage och sälja ett utvalt antal varor i pantbanken.
Det är OK och det är det. Bara okej.
Kul men repetitivt
Väldigt beroendeframkallande och roligt. Värt utropspriset på $2,99. Det är en stöld till reapriset!
Tråkig. Det är så repetitivt, samma sak om igen. Köp föremål, sälj föremål, upprepa.
Känns som att det kan finnas mer i det här spelet.
Kul men det måste finnas fler kunder per dag och fler bonusar.
Älskar det här spelet. Har haft det länge nu och det går på alla telefoner jag har ägt. Inga annonser och fantastiskt spel med fantastisk replay-förmåga, speciellt med några av de nya uppdateringarna. Vad mer kan man önska sig?
Det är ett trevligt spel, men det tenderar att spåra ur till en repetitiv grind med mycket långsam progression.
Skulle vilja ha fler exklusiva varor över 25000000, större butiker, fler restaureringsmänniskor och kunna se andra butiker att köpa från från billiga varor till butiker som har riktigt höga varor eller till och med kanske annonser på papper för att köpa föremålen även med auktionsföremålen är inte riktigt högt i värde skulle vilja se höga föremål kanske till och med en parkeringsplats för bilar det finns mycket du kan göra med det här spelet eller till och med kanske göra det online där du kan köpa och sälja till andra människor bara några idéer över allt jag gillar spelet
Det här är så roligt! Jag köpte den fullständiga versionen och har haft den mycket. Kan inte vänta på fler uppdateringar.
Don som stjäl 2 legendariska föremål är dum förlorad över 200 000 när han inte spelar detta igen
Inget dåligt spel, men det skulle vara trevligt att ha en uppfattning om själva kassaflödet när man startar upp....det enda sättet att förstå det här spelet är att köra ett par dummykörningar och testa extremerna..... ...ganska säker på att jag inte skruvar tillräckligt på NPC:erna, för jag ser MASSOR av recensioner som säger miljoner och jag har inte kunnat samla in 50k på en gång ännu ...kan ge det fler stjärnor om jag kan räkna ut ut hur man gör mycket annat....eller till och med låser upp hela min butik...
Riktigt bra spel, det enda problemet är när man går till lagringsauktionsobjekt köps för bulkpris men när de säljs separat är de bulkpriset och jag förlorar pengar
Ok först, då suger jag bara röv
Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon Simulator odk
Det är okej, kan vara bättre, efter ett spel avinstallerade jag det eftersom jag inte hade köpt några appar för att få mer pengar, spelet blev tråkigt väldigt snabbt utan IAP
Långsamt att ladda ner
Riktigt bra, billigt och beroendeframkallande spel. Tack så mycket !!
Jag spelade det här i ungefär en vecka innan jag betygsatte det nu. Det är kul att spela hela tiden, hoppas att få se nya karaktärer och föremål.
Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon સિમ્યુલેશન htsy
Alldeles för enkelt spel...avslutat på bara några timmar...jag hoppas att de kan uppdatera det med nytt innehåll...eller hög svårighetsgrad...för det är väldigt lätt att få vinst...
Kul ett tag, enkel och beroendeframkallande spelslinga. Tills de börjar ta bort föremål från ditt lager på ett godtyckligt sätt. Total groove killer.
Varje gång jag förlorar ett föremål till rng-evenemang är det alltid den dyraste. Kom igen! Rage avinstallera.
Enkel mekanik, underhållande kommentarer q objektbeskrivningar. Lätt att plocka upp och spela några minuter eller längre.
Inga buggar, inga krascher. En smidig upplevelse runt om. Lätt att spela på mobilen. Om du gillar tycoon-spel skulle jag rekommendera att prova det.
Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon Simulacije yyl
Riktigt engagerande spel, även gratisversionen är riktigt bra. Föremål är roliga och slumpmässiga, det känns givande, överlag ett bra spel.
Jag har gjort allt jag kunde fortfarande inte tränat.
Den köpta versionen innehåller fortfarande annonser för belöningar. Det verkar som att spelet fortfarande är byggt kring att få dig att titta på dessa annonser trots att du köpt det.